http://czety.deviantart.com

HTML

A Vilag ahogy en latom

Gondolatok az eletrol, minden amit el tudsz kepzeli, talan olyan is amit nem...Mindennapi gondolataim szeretnem megosztani barataimmal, ismeroseimmel. Talan az idegeneknek is erdekes lesz. Vannak egyaltalan idegenek? Vagy mind egyek vagyunk?...

Friss topikok

  • Attila75: Sziasztok! Nagyon jo a blog bejegyzes,es a kommentek is! latszik,hogy normalis emberek az olvasok,... (2010.08.06. 02:34) Elidozom az idezetekrol
  • Nagytesod:): Hey! Senki nem írt??Vagy csak én nem látom?Vagymi?Jó lett az írka Áki meg jó futkorászást neked:).... (2010.06.08. 22:25) Vissza a jovobe?
  • körmendi orsolya: imádlak pont az ilyen öszinte dolgaid miatt..kis művészem :) (2010.05.04. 13:35) Prologus/Invokacio
  • körmendi orsolya: sok volt a saját gondolat és sok volt müller péteré is..aki a kedvenc irom :) örülök hogy segithet... (2010.05.04. 13:29) A kommentek kommentje
  • körmendi orsolya: Abban a tudatban élünk, hogy senki nem tartozik senkihez. Te ott vagy, én itt - semmi közünk egymá... (2010.05.02. 21:00) Gondolatvihar

Linkblog

Vissza a jovobe?

2010.06.05. 15:56 :: akos.czentlaki

Hello kedves mindenki!

Bocsi a kesesert..Nem igazan volt idom mostanaban papirra vetni a gondolataim. Nincs sok idom hatra a hazautig, igy probalok tobbet lenni az itteni barataimmal. Sok a buli, meg a "quality time" azokkal akiket szeretek. Es persze mekkora Murphy torveny, hogy ket honappal a hazaut elott kell megismerkedni valakivel akivel nagyon boldog vagyok. Szoval remelem megertitek, hogy nem jelentkeztem egy ideje. Pontositaskent ha valakit erdekel juli19.-en fel3kor landol a gepem ferihegyen, tehat aki szeretne az elso otthoni buli reszese lenni tegye magat szabadda!

Mikor barataimmal beszelgetek, kivesezunk mindenfele fontos dolgokat, tehat perpill semmi mely filozofiai gondolat nem kivankozik ki belolem igazan. Az utobbi idoben a jovon agyalok sokat. Hat nem egyszeru... Az elet jol elszorakozgat velem..:) Ahogy mar mondtam egyre boldogabb vagyok. Ket honapja meg azon gondolkoztam hogy a legkozelebbi geppel hazamegyek. Hat nem a kobe vesett donteseimrol vagyok hires na.:) Tuzolto legyek vagy katona? Vadakat terelo juhasz? Hat hetente mas jut az eszembe. Ami alapjaban veve nem rosz, de van negativ oldala is. Mindig irigyeltem a celtudatos embereket, akik 18evesen buli helyett tanulnak, mert tudjak mit akarnak..es igy azt el is erik. Ok valoszinuleg engem irigyelnek aki "ellazazza" az eletet, szabad es megis sikeres. Ok lehet, hogy feltekenyek az elettapasztalatomra, en emg jovore fogom rosszulerezni magam mikor a kortarsaim megkapjak a dimplmaikat. En megtehetnem, hogy holnap elmegyek ausztraliaba hogy ott eljek, de nem tudom egy ev mulva hol leszek. Ok tudjak, biztos a jovojuk, viszont sokmindenrol lemaradnak amig elerik celjaikat. Ok olyanok, en ilyen vagyok..teljesen rendben van. Ezt mar kb 5evesen megtanultam..Telen nyarat akarunk, nyaron tul meleg van. Ha edesseget szeretnenk nincs otthon, mikor meg anyu sut nem kivanjuk...Sosem jo ami van, sosem vagyunk teljesen elegedettek. En ezt elfogadtam. vagyok aki vagyok, majd jon ami jon. Tanulsag? Sokszor vagyunk elegedetlenek, ezt az erzest nem lehet elkerulni, da olyankor gondoljunk a sok jora amink van. Meg kell tanulni ertekelni magunk! Hazi feladat: kommentekben tessek leirni, miert jo az eletetek! Szoval a jovotervezgetes alatt Renato baratommal - akivel egyebkent durvajo talkshowt tudnank csinalni - arra jutottunk, hogy midnenkinek van egy dolog az eleteben amire hivatott. van aki a multjaban mar erre ratalalt de esetleg valamiert eltavolodott tole, van aki meg keresei, van aki egesz eleteben ezt teszi. Ez lehet hobbi, de a legszerencsesebb mikor az ember ebbol tud megelni. Tehat mikor a munka nemis munka. Ezen gondolkozva termeszetesen felmerult a kerdes, mi az en hivatasom? Renkabol indultam ki, aki megszallott motorsport fan. Es nemcsak fan hanem maga is egy kis Schumacherfioka, csak o abba a kategoriaba esik akinek a hivatas beteljesulese meg hatra van. nagyon remelem:)  Mindig hallom aradozni az autokrol es a versenyzesrol, es csodalom ahogy egy elozestol kepes "elelvezni". magamba neztem, en miro tudnek igy beszelni?en mitol langolok? Uztem mar 1000+1 sportot, szeretek rajzolni, fotozni, meg zenelni is megprobaltam. Keresem az utam, mindennek adok egy eselyt. elvegre nem veszithetek semmit. Lehet, hogy meg hatravan a amgamra talalas, de ha nem is ugyanolyat, de Renkaehoz hasonlo langot enis ereztem mar...roplabdazas kozben. Az az egyetlen dolgo amit tenyleg imadok. Nem vagyok a legtehetsegesebb jatekosok kozott, testi adottsagaim sem a legjobbak a roplabdahoz. tehat profi jatekos nem lehetek. de mar kiskoromban is sokszor ereztem, hogy ha az edzo helyeben lennek, ezt meg azt maskepp csinalnek. Tiszteletbol, vagy nemis tudom miert ezt sosem tettem szova. Gondoltam ha edzo leszek en maskepp csinalom majd. Ugy erzem jo edzo lennek, ezert is jottem igazabol ide,sportot tanulni. Ami megis tortent, de emgis elsodort tole az elet.. Igy lett.. Ilyenkor az emberek egyik fele a sorsra hivatkozik, masik feluk most beszolna, hogy hisz te iranyitod az eleted, csakis rajtad mulik, hogy mi les. Hat en egyikben sem hiszek. Szerintem az elet veletlenek sorozata. Sokmindent mi iranyitunk, de ugyanennyi nem rajtunk mulik, es ez nincs elore megirva, ezert izgi :) Most, hogy erre radobbentem, nem mondom, hogy okes par ev mulva edzo leszek, kis lepest viszont teszek fele, ha hazamegyek mindenkepp szeretnek roplabdazni valahol. Aztan ha tenyleg ez a hivatasom akkor majd lesz valami. Szeretem hogy sosem lehet tudni:) Lehet hogy ratalalok valami masra... Eszembejutott, az elso blogomban irtam arrol, hogy hogy lesz onmaga es sikeres valaki. Elhatarozzuk, hogy kik leszunk vagy ratalalunk. hat teljesen mind1. A sikeresseg is relativ. Nekem nincs diplomam, nemis mostanaban lesz, de 19 eves korom ota onalloan anyagi fuggetlensegben elek. ha megnezel egy "sikeres" doktort  pl.. lehet, hogy az o oktatasat meg eletet 30 eves koraig a szulei fedeztek. Na akkor melyikunk sikeresebb??? Ellehet gondolkozni :)

Ugy kezdtem, hogy nincs mondanivalom hehe :) Ugy nez ki minig lapul valami a tarsolyomban:) De kezdek almosodni sajna. Azthiszem ennyi lesz mara. A jovomrol meg annyit, hogy halvany lila gozom sincs mi lesz de biztos vagyok benne hogy minden rendben lesz :) Mindenki bizzon magaban es legyetek pozitivak! Az a lenyeg ;)

Utoirat feleseg: 8.-an (kedden) Magyar ido szertint este 8kor 10 kilometeres futoversenyen veszek reszt. Ami tok spontan jott es nemigen keszultem ra :D Latjatok lehet kipurcanook feltavon, lehet, hogy jo idot futok. Fontos hogy mi lesz? NEM! Van vesziteni valom? NINCS! En kivancsian es izgalommal varom a kedd estet, tessek drukkolni!

Koszi hogy olvastatok! Szep napot!:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://akosvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr972058755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagytesod:) 2010.06.08. 22:25:20

Hey!
Senki nem írt??Vagy csak én nem látom?Vagymi?Jó lett az írka Áki meg jó futkorászást neked:).Hamarosan jelentkezem privátba,de nagyon felgyorsult minden.Anyunak írj majd.pusz
(Jah,szerintem köztársasági elnök legyél,ott jó a lóvé:))))
süti beállítások módosítása