http://czety.deviantart.com

HTML

A Vilag ahogy en latom

Gondolatok az eletrol, minden amit el tudsz kepzeli, talan olyan is amit nem...Mindennapi gondolataim szeretnem megosztani barataimmal, ismeroseimmel. Talan az idegeneknek is erdekes lesz. Vannak egyaltalan idegenek? Vagy mind egyek vagyunk?...

Friss topikok

  • Attila75: Sziasztok! Nagyon jo a blog bejegyzes,es a kommentek is! latszik,hogy normalis emberek az olvasok,... (2010.08.06. 02:34) Elidozom az idezetekrol
  • Nagytesod:): Hey! Senki nem írt??Vagy csak én nem látom?Vagymi?Jó lett az írka Áki meg jó futkorászást neked:).... (2010.06.08. 22:25) Vissza a jovobe?
  • körmendi orsolya: imádlak pont az ilyen öszinte dolgaid miatt..kis művészem :) (2010.05.04. 13:35) Prologus/Invokacio
  • körmendi orsolya: sok volt a saját gondolat és sok volt müller péteré is..aki a kedvenc irom :) örülök hogy segithet... (2010.05.04. 13:29) A kommentek kommentje
  • körmendi orsolya: Abban a tudatban élünk, hogy senki nem tartozik senkihez. Te ott vagy, én itt - semmi közünk egymá... (2010.05.02. 21:00) Gondolatvihar

Linkblog

Gondolatvihar

2010.04.30. 16:27 :: akos.czentlaki

Itt a tegnap ejjeli gondolatvihar szo szerint ahogy igertem:

"Random gondolatokat fogok ide irni, talan kisul belole valami, talan nem. Igazabol fogalmam sincs, hogy mi tortenik. Nem akarok ott lenni ahol vagyok, nem akarok az lenni aki vagyok. Magamhoz probalok/szeretnek visszaterni, de minenhol azt hallom, hogy el kell donteni mit akarunk es azt csinalni, annak aldozni eletunk, ugy lehet elerni valamit. Szoval terjek vissza onmagamhoz, talaljam meg onmagam vagy talaljak ki valami ent aki szeretnek lenni es probaljak az lenni??? Jo kerdes! Let's elemezni! Visszterni onmagamhoz...pff...nonsense??? lehet...21 vagyok. Van egyaltalan onmagam? Igen! Van nevem,egy testem amiben szulettem, letezem. Egy elo leny vagyok. Van lelkem, vannak tulajdonsagaim. /Sajnalom a novenyeket,hogy nekik nincs...VAGY VAN???/ De ez a lelek..az vagyok en? Mikor az onmagamhoz valo visszateresre gondolok egy kiskori kepem jut eszembe amin a testveremmel mosolygunk. MIndig elerzekenyulok mikor ranezek. Azon a kepen latszik a lelkem. Vajon ugyanaz a lelkem mostis? Ugyanaz, de nem ugyanolyan. Ott tiszta, boldog, nemugy mint most. "A szem a lelek tukre." Mondjak... Enis igy gondolom. Egyik legfontosabb resze testunknek. /Nemis tudom ezt mer irtam,minden testreszunk fontos, sziv es agy nelkul hiaba lenne a szemunk :)/ A szem egy lampas, kell hozza olaj h mukodjon, ami a vilag, minden ami korul vesz minket. A fenyt a szemunkon erzekeljuk, de a fenyt amit elnyelunk miis a szemunkon adjuk ki, csak hozzaadjuk a lelkunk. Eltorzitjuk a fenyt. Akarmilyen fenyt kapunk, akarmilyen rossz a vilag, ami a szemunkben van magunk vagyunk. Mondjuk a rossz emberekre hogy a szeme sem all jol. Hat tenyleg nem! A jo embernek pedig ragyog a szeme. Mindig! Tiszta a lekuk... Most ugrott be, hogy ha valamit feltunk azt mondjuk  vigyazunk ra mint a szemunk fenyere. Ebbol regen mindig arra asszocialtam hogy a latasra gondolunk. Most dobbentem ra hogy nem is a latasunkra vigyazunk hanem a lelkunkre! Vigyaznunk kella lelkunkre emberek! Tudom nem konnyu..nap mint nap szembesulok vele..De ugy erzem en vigyazok a lelkemre. Na mais tanultam valamit.MAGAMTOL!:) Most buszke vagyok magamra! Kezdek almos lenni... A vak emberekkel mi lehet? Miert vakulnak meg? Nagyon rossz a lelkuk? Meg nemis neztem vak ember szemebe..nemtudom mit latnek... Lehetseges hogy a buneik miatt sotetul el a lelkuk? Vagy annak ellenere hogy vakok ugyanugy latszik a lelkuk? Nemtudom sajnos. Hogy szuletnek emberek vakon? Ezzel most valoszinubbnek latom a reinkarnacio letezeset. Lehet, hogy egy rossz lelek kerul uj testbe. Most szerencsesnek erzem magam hogy ilyen lelekkel szulettem. Probalok ra vigyazni, hogy akinek tovabb adom jo legyen. De varjunk! Az en leszek..masik testben. A lelkem en vagyok! De valoszinu hogy nemfogok emlekezni elozo/mostani/ onmagamra. Az emlekeket az agy orzi nem a lelek! De okos vagy Akos! :)

Na tenyleg almos vagyok, remelem hamarosan folytatom."

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://akosvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr261964653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dévigyi 2010.04.30. 17:57:36

Hali
Hallod egész jo gondolatok:) Engem jobban megfogott az én megtalálása, mint a lélek tükre:P, szerintem megértem, hogy miért nem akrsz ott lenni ahol, meg azt csinálni amit, de próbáld megtalálni benne a jót, oké nehéz, de... aztán majd csak alakul, néhányan azt mondják, csinálj mind1 h mit csak csináld és ne nézz vissza, persze ez igy nem igaz de van benne valami;),még tudnék írni a témáról...csak sajnos megyek tanulni:D
Majd még irok, ha lesz időm:)
Üdv!!!

Peti1985 2010.04.30. 18:58:05

Hello Kistesom:)
Először is gratulálok a blogodhoz!Örülök,hogy hallani rólad.Én úgy érzem,hogy kicsit túlbonyolítod a dolgokat.Szerintem örülj neki,hogy egészséges és sikeres ember vagy,ami a mai világban igen nagy szó,hidd el nekem.A többivel meg ne foglalkozz,nem érdemes erre pazarolni az energiád.21 éves vagy??mit szeretnél többet?So kember örülne,ha ennyi idősem ezt eléri amit TE!Mert igenis legyél büszke magadra és én is az vagyok rád,és a családból mindenki.A honvágy..tudom,szar dolog nem kell bemutatni mit jelent...én is "vándor"vagyok:).Tudod az ilyen eszmefuttatások helyett inkább csajozz.Keress,ne csak egy éjszakást:).Jógyerek vagy,csak rossz helyen keresgélsz.Ha megtalálod,utána a blogodra is más dolgok kerülnek.:)Én ezt várom tőled és ezt kívánom Neked.
Én ezt így látom,ennyire egyszerű a dolog.Mindenjót és puszillak,Szandi is.
Jah most van Quimby Veszprémben és egyéb okok miatt nem mentünk el.
Várunk haza.
Pusz
Tesod

Peti1985 2010.04.30. 19:09:56

Hello Kistesom:)
Először is gratulálok a blogodhoz!Örülök,hogy hallani rólad.Én úgy érzem,hogy kicsit túlbonyolítod a dolgokat.Szerintem örülj neki,hogy egészséges és sikeres ember vagy,ami a mai világban igen nagy szó,hidd el nekem.A többivel meg ne foglalkozz,nem érdemes erre pazarolni az energiád.21 éves vagy??mit szeretnél többet?So kember örülne,ha ennyi idősem ezt eléri amit TE!Mert igenis legyél büszke magadra és én is az vagyok rád,és a családból mindenki.A honvágy..tudom,szar dolog nem kell bemutatni mit jelent...én is "vándor"vagyok:).Tudod az ilyen eszmefuttatások helyett inkább csajozz.Keress,ne csak egy éjszakást:).Jógyerek vagy,csak rossz helyen keresgélsz.Ha megtalálod,utána a blogodra is más dolgok kerülnek.:)Én ezt várom tőled és ezt kívánom Neked.
Én ezt így látom,ennyire egyszerű a dolog.Mindenjót és puszillak,Szandi is.
Jah most van Quimby Veszprémben és egyéb okok miatt nem mentünk el.
Várunk haza.
Pusz
Tesod

Peti1985 2010.04.30. 19:12:14

Bocs a heylesírási hibák miatt:)

Renato 2010.04.30. 19:33:10

Az önismeretes résznél kicsit toporzékoltam, hátha kihozol valami egészségeset belőle. Sajnos nem tudom merre akartad elvinni, mert mindenfelé elvitted. Nem annyira találtál bele nálam, főleg hogy nekem ez már kicsit sok volt a bizonytalanból. Lesz ez jobb is, erőt s erényt!

Britton 2010.04.30. 22:44:11

Kicsit fura volt pont tőled ilyen gondolatokat olvasni. Czentlaki Ákos aki önmagát keresi... Az a csupa pozitív ember, aki engem szokott kiosztani, ha épp sötéten láttam valamit.:)
Igaz mostanában nem beszélgettünk így nem is tudom mi van veled, de remélem-ahogy te fogalmaztál- visszatérsz magadhoz. Vagy ha nem is ahhoz aki eddig voltál, mert az ember folyton változik de egy olyan állapotba, amiben jól érzed magad minden téren.
A szem és a lélek...szerintem biztos hogy összefügg de ebbe inkább most nem mennék bele mert hosszú lenne:)
Vigyázz továbbra is a lelkedre, és kitartás a bloghoz

Csillus;) 2010.05.02. 11:43:24

szia Áki!
kissé lesokkoltál ezzel a melankólikus Ákossal!gondolj arra h már nincs hátra sok és megint itthon lehetsz,addig meg élvezd a kinti életet mert ki tudja mikor jutsz el megint olyan helyekre,mint ahol most vagy!azt hiszem ha haza jössz a barátaidnak kezelésbe kell vennie mert itt nem lehet majd ilyen kedved!:)fel a fejjel.
pusz:Hugi

csocsosokk 2010.05.02. 14:56:50

szia Áki!!
most ballagtam pénteken és kaptam anyáéktól egy virágcsokrot.
Volt rajta egy idézet: "Mikor azt mondod "feladom" gondolj arra hogy más azt mondja "egek micsoda lehetőség"!!!
Szerintem így fogd fel ezt a kintlét dolgot meg minden!
ha hazaértél akkor meg hatalmasat bulizunk mert már nagyon hiányzol
Szeretlek Puszi.

ui.:a névből remélem rájössz ki vagyok...:)

körmendi orsolya 2010.05.02. 21:00:35

Abban a tudatban élünk, hogy senki nem tartozik senkihez. Te ott vagy, én itt - semmi közünk egymáshoz. Puszta látvány vagy számomra. Abban a tévhitben élek, hogy ha rád nézek, olyannak látlak, amilyen vagy, s ha rám nézel, akkor olyannak látsz, amilyen a tekinteted nélkül mindig is vagyok. A valóság az, hogy amikor rád nézek, nem azt látom, aki valóban vagy, és nemcsak azt, amit magamból rád vetítek, hanem azt is, akivé ezzel a "vetítéssel" átvarázsollak.Akármilyen komor, örvénylő viharba kerülünk, ahol már nem látni senkit, egymást sem; akármilyen földrengésen, tornádón, cunamin, hurrikánon repülünk át - tudjunk egymásról! Hogy jövünk s hogy együtt vagyunk.A másikkal "jót tenni" csak akkor lehet, ha észre sem vesszük. A valódi "jótett" nem is lehet más, mint hogy a másik embert önmagához visszavezetjük; saját erejére, sorsmegoldó hatalmára ráébresztjük - végső soron, hogy megtanítjuk önmagát szeretni.Most rólad van szó! Csakis rólad, akiben az "én vagyok" élmény él. Az emberek jönnek-mennek, de te maradsz. Önmagad állandó társa vagy. Álmodban is kísér. Ott is énként bolyongsz, s rájössz majd, hogy a halálod után is megmarad. És most jön a lényeg. Ha ez így van, lehetetlen, hogy önmagaddal ne légy jóban!Barát az, akire figyelsz, mert fontos számodra a sorsa. És figyel rád, mert fontos számára a te sorsod. Barát az, aki megért - s akit mélységesen megértesz. Nem tudtok egymásnak hazudni. Túl közel van. Mintha magaddal beszélnél.Ha szeretlek, beléd bújok, körülnézek benned. Először, mintha egy idegen országba érkeznék, aztán, amikor befogadsz, egyre ismerősebb leszel. Megértem, milyen neked, egy másik Én-nek lenni, sőt, egy kissé én is Te leszek. Már látom mi fáj neked, keserves és boldog emlékeid mintha az enyémek lennének. Ki tudok nézni a szemeden, onnan látom most magamat - és megismerem a múltadat, sorsodat, örömeidet és rögeszméidet. Ráhangolódok gondolataid hullámhosszára, s veszem a szíved kódolt adásait. Ha a szíved gyorsabban ver, az én szívem is hevesebben fog dobogni. És ha valamitől félsz, én is szorongani kezdek, és lehet, hogy megértjük, mitől félünk mindketten.állj tükör elé,emlékezz és megétesz..hogy ki vagy?van e lelked?és hol van az önmagad?(remélem segithettem)
süti beállítások módosítása