http://czety.deviantart.com

HTML

A Vilag ahogy en latom

Gondolatok az eletrol, minden amit el tudsz kepzeli, talan olyan is amit nem...Mindennapi gondolataim szeretnem megosztani barataimmal, ismeroseimmel. Talan az idegeneknek is erdekes lesz. Vannak egyaltalan idegenek? Vagy mind egyek vagyunk?...

Friss topikok

  • Attila75: Sziasztok! Nagyon jo a blog bejegyzes,es a kommentek is! latszik,hogy normalis emberek az olvasok,... (2010.08.06. 02:34) Elidozom az idezetekrol
  • Nagytesod:): Hey! Senki nem írt??Vagy csak én nem látom?Vagymi?Jó lett az írka Áki meg jó futkorászást neked:).... (2010.06.08. 22:25) Vissza a jovobe?
  • körmendi orsolya: imádlak pont az ilyen öszinte dolgaid miatt..kis művészem :) (2010.05.04. 13:35) Prologus/Invokacio
  • körmendi orsolya: sok volt a saját gondolat és sok volt müller péteré is..aki a kedvenc irom :) örülök hogy segithet... (2010.05.04. 13:29) A kommentek kommentje
  • körmendi orsolya: Abban a tudatban élünk, hogy senki nem tartozik senkihez. Te ott vagy, én itt - semmi közünk egymá... (2010.05.02. 21:00) Gondolatvihar

Linkblog

Prologus/Invokacio

2010.04.30. 15:48 :: akos.czentlaki

Akos blogot ir...haha! Nem tart majd sokaig...Gondoljak kik ismernek...Hat lehet.. De az a fajta ember vagyok aki inkabb megprobalja minthogy soha ne tudja meg milett volna ha...De honnan jott most ez hogy blogot irsz Akos??? Tegnap ejjel haza kellett keretoznom munkabol..rosszul ereztem magam...ritkan van ilyen..nemvagyok puhany..egy kis fejfajas nem hat meg...de most gyenge voltam,allni is alig birtam. Valoszinu hogy ez az egesz rosszullet csak az elmem jateka mevolt, probalok nekulni, nem talalom a jo utat..megoldast..de mire?az eletre.ugy altalaban. Szoval ezen elgondolkozva olyan erzesem tamadt hogy alkotnom kell valamit...Nemvoltam olyan allapotban hogy elmenjek fotozni, zenet irni nemtudok, rajzolashoz nincs itt ihlet, elkezdtem verset irni...kerestem a rimeket...par perc utan meguntam es elkezdtem esz nelkul leirni a gondolataim...MINDENT ami a fejemben volt. Otthoni barataim soxor megjegyzik hogy ritkan jelentkezem, nem tudnak rolam semmit...sajnos meg anyukammal is alig beszelek.Szegyenlem is magam... Szoval azutan hogy lekapartam ket oldalt arra gondoltam hogy ha ezt kozze tennem kicsit ertenetek hogy "mi van az Akossal?" Szoval ezt a ket oldalt fogom szo szerint begepelni a kovetkezo bejegyzesembe es remelhetoleg ha az Isten is ugy akarja lesz meg tobb ilyen "eszmefuttatas" rendszeresen...meg ha ti is szeretnetek. Szivesen varok velemenyeket, gondolatokat, tessek kommentelni, ha van reakcio valoszinubb hogy nem hagyom abba az irast :)

Ja es elnezest az ekezetek hianyaert.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://akosvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr511964571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Renato 2010.04.30. 16:05:08

téma kell, és jó lehet...

körmendi orsolya 2010.05.04. 13:35:13

imádlak pont az ilyen öszinte dolgaid miatt..kis művészem :)
süti beállítások módosítása