HTML

A Vilag ahogy en latom

Gondolatok az eletrol, minden amit el tudsz kepzeli, talan olyan is amit nem...Mindennapi gondolataim szeretnem megosztani barataimmal, ismeroseimmel. Talan az idegeneknek is erdekes lesz. Vannak egyaltalan idegenek? Vagy mind egyek vagyunk?...

Friss topikok

  • Attila75: Sziasztok! Nagyon jo a blog bejegyzes,es a kommentek is! latszik,hogy normalis emberek az olvasok,... (2010.08.06. 02:34) Elidozom az idezetekrol
  • Nagytesod:): Hey! Senki nem írt??Vagy csak én nem látom?Vagymi?Jó lett az írka Áki meg jó futkorászást neked:).... (2010.06.08. 22:25) Vissza a jovobe?
  • körmendi orsolya: imádlak pont az ilyen öszinte dolgaid miatt..kis művészem :) (2010.05.04. 13:35) Prologus/Invokacio
  • körmendi orsolya: sok volt a saját gondolat és sok volt müller péteré is..aki a kedvenc irom :) örülök hogy segithet... (2010.05.04. 13:29) A kommentek kommentje
  • körmendi orsolya: Abban a tudatban élünk, hogy senki nem tartozik senkihez. Te ott vagy, én itt - semmi közünk egymá... (2010.05.02. 21:00) Gondolatvihar

Linkblog

A kommentek kommentje

2010.05.04. 01:50 :: akos.czentlaki

Eloszoris midnenkinek nagyon koszonom a kommenteket :) Jol esik h torodtok velem, ezert is megyek haza hogy ne csak emailben vegyenek korul a jo emberek :) Itt nincsenek olyan emberek mint ti...talan sehol sincsenek...Hianyoztok! Szoval ahelyett hogy most kulon gondolkodos bejegyzest irnek inkabb reagalok a ti gondolataitokra.

Szoval..szeretnem ha tudnatok hogy nem vagyok sem depis sem elmehaborodott :) Talan az erzekenysegemnek tudhato be ez a sok lelkizos gondolat. Osszesegeben rendben vagyok, csak az egyedul toltott idokben agyalok ennyit. Pl lefekveskor. Azt is fontos megjegyeznem, hogy a "gondolatvihar" cimu bejegyzesre nagyon nagy hatassal volt egy lannyal levo kapcsolatom aki nagyon megbantott es nagyot csalodtam. Az volt a pont amikor teljesen magamalatt voltam es egy napig komolyan gondolltam hogy hazamegyek par napon belul mert nem birok itt lenni. Talan jot tett hogy kiirtam magamol a dolgokat. Mar jobban vagyok azota...hala a barataimnak, mint otthoni mint ittenieknek es a lelkemnek amire vigyazok es tudom hogy jo uton vagyok szoval ketsegbe estem kicsit de nemtortem ossze :) Tesom irta, hogy menjek bulizni ismerkedjek, csajozzak. Nem ugy kell kepzelni hogy otthon ulok egesz nap es agyalok, igenis elek, sokat vagyok a barataimmal, bulizom is, de az itteni lanyokkal vegeztem...Mikor kijottem nagyon sok volt a buli, csajozik az ember, de egyertelmu volt hogy az itteni lanyoktol semmi komolyat nem lehet elvarni. Erre masfel ev utan jon egy lany aki Skot ENNEK ELLENERE szep kedves aranyos, enis tetszem neki es kicsit sem zavarja hogy "FOREIGNER" vagyok. A naiv kis Akoska ezt mind megis ette :D Aztan kiderult hogy ois csak olyan mint a tobbi...Szoval ennyit az itteni lanyokrol. Annyira kulonbozo a brit es a keleteuropai emberek szemilyesege,gondolkodasa hogy szinte lehetetlennek tartok egy komoly tartos kapcsolat kialakulasat. Hu most kifejthetnem 8 oldalban a globalizaciorol valo velemenyem de ez most kommentkomment. :) Talan egyszer arra is sor kerul. All in all a magyar lanyok nemcsak a legszebbek hanem nelkulozhetetlenek a magyar ferfi szamara, mint ahogy a brit nok a brit ferfiaknak. Ez igy van rendjen ;)

Renato es David kommentjere reagalva akik kritikus szemmel olvastak a blogom, /amit szeretek bennuk/ azt szeretnem mondani hogy a gondolatvihar nem elore megirt , szerkezeteben megtervezett gondolatmenet volt hanem minden szot leirtam amit belulrol "hallottam". Ezert az osszevisszasag, ezert terek el a szemilyisegrol a lelekvandorlasig.

Brigike a pozitiv Czentlaki Akos mostis ugyanaz, a latott gondolat vihar egy szomoru, nyugalmatlan pillanatban fogalmazodott meg. A lelkemre vigyazassal es a pozitivitassal nemlesz gond ;)

Hugi bocsi ha "megijesztettelek" kicsit, de nemkell aggodni egyaltalan. A kezelesre viszont nagy szukseg lesz! :)

Peti te mar a csocsosokk nevvel "megoleltel" :) Koszi

Bubber nagyon tetszik a kommented, nemtudom mennyi benne a sajat gondolat es mennyi az irodalom... de az nemfontos. A baj az hogy akarmennyire szeretnek innen nem tudok "beled bujni" :( De ezen hamarosan segitunk..nemsokara lefoglalom a repcsijegyet ;)

Megegyszer koszi mindenkinek, remelem hamarosan jon a kovetkezo kevesbe depis "mindstorm". Kis extranak itt a kep a lelkemrol :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://akosvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr421972796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Renato 2010.05.04. 02:18:14

Ez egy fokkal jobban tetszett valamiért. ;)

Nagytesod:) 2010.05.04. 02:35:41

Tesod kommentjéből azt kell megragadni,hogy nagyon szeret téged és büszke rád,arra amit elértél és arra,hogy ilyen testvére van!Áki!!!!Nem lehet magányos az, akit szerető, törődő családtagok, rokonok, barátok,vesznek körül.
Most nyertem 13 dodot Starson:)
Ahog kiolvasom érkezik a követkaző adag CKM Itthonról:)Akár egy két horrorfilm is:)
Ich wünsche Dir alles gute!
Jóéjt.
Tesod!
pusz

akos.czentlaki 2010.05.04. 03:04:33

Akit korulvesznek ezek az emberek az tenyleg nem lehet egyedul... De aki 2500km-re van toluk az lehet.. Tudod jol.

körmendi orsolya 2010.05.04. 13:29:43

sok volt a saját gondolat és sok volt müller péteré is..aki a kedvenc irom :) örülök hogy segithettünk és hogy jobban vagy...és ha te most egy olyan lány miatt csusztál meg mint ő akkor buta vagy és tényleg naiv..de mi igy szeretünk..lehetsz bármilyen..a magyar irásbeli érettségimet jol meg irtam,mert érvelésnek egy hozzád hasonló témát kaptam..és te voltál a befejezésem...és ha ezt most fainul megirtam akkor neked köszönhetem ,,nem okozott akadályt rád gondoltam végig :)köszönöm az smst én is szeretlek..és tudod hogy várlak :) 2 honap :)
süti beállítások módosítása